Saturday, March 19, 2011

kerjaya ku before dapat result!

lame dah aku menghilang ni.
sekarang ni aku bekerja kat jusco cheras selatan.
sebagai asstn. security. dan name yang orang selalu panggil bluewave.
hahak!
okay la. sekarang kira best jugak la kerja kat situ.
aku pun bukan jenis ambil port sangat pasal oarang. so, takde masalah bila orang nak cakap pape pun.
pada hari pertama aku kerja agak kekok la sebab tak kenal orang lagi kot.
lepas tiga minggu dari tu aku pun dah mula kenal orang. ttapi aku rase bangge bila dah berkenal
dengan sorang senior security ni. name dia amirul fitry. dia ni atas aku dua tahun.
terbaik la perangai dia.mungkin sebab diala kot aku lame kat situ.
thanks kawan.
kenangan terhebat aku bila dapat tangkap satu pencuri ni(black) ni bahase security.
haha! bajet2 kan.
agak lame gak la aku kat balai dari pukul3-8.30 kot.
urgh!!!!! . tapi takpe la pengalaman kot. bila lagi nak dapat kan.
lepas tu aku kene masuk pukul 8 pagi. sebab ade morning assmbly.
aku dapat reward dari jusco. wah best kot masyuk aku bulan tu.
haha! dapat la bergambar ngan store manager ngan admin manager.
yang lawak nyer kawan aku sume berkawad bila dapat reward. aku sorang jer buat tak chai!
haha! okay la u jer kot aku nak cerita. nanti bila ade mase aku update balik okay?
Zzz~

1 comment: